Zadzwoń +48 61 863 00 01 (od pn-pt od 8.00 do 18.00, sob. 8.00-14.00)

Jak działamy?.

1. Wycena

Etap pierwszy – Wycena

Pierwszym etapem każdej usługi jest zapoznanie się z potrzebami i oczekiwaniami Klienta. Dlatego ważne jest by listy pisane przez Państwa zawierały najważniejsze dane do oszacowania kosztów usługi takie jak:

  • lista mebli z przybliżonymi wymiarami (względnie liczba pokoi lub powierzchnia mieszkania, domu, biura),
  • miejscowość, z której i do której się Państwo przeprowadzacie, z którego piętra na które piętro, odległość od klatek i ich szerokość,
  • informacja o bardzo ciężkich meblach i antykach (te meble wymagają innych zabezpieczeń i powiększonych kadr roboczych)
  • numer kontaktowy, który używamy w razie dodatkowych pytań.

Możecie również zadzwonić do nas i telefonicznie uzyskać informację o przybliżonych kosztach usługi. Im więcej szczegółów zawierać będzie lista mebli tym bardziej precyzyjna będzie wycena.
Jeżeli macie Państwo możliwość i mieszkacie na terenie Poznania i okolic możecie umówić się na wycenę indywidualną w domu lub biurze. Takie wizyty są nieodpłatne i nie obligują do wykonania usługi. Służą dokładnemu zapoznaniu się ze skalą przedsięwzięcia i dokładnym oszacowaniem ceny. Taki sposób wycen jest preferowany i nieodzowny zwłaszcza przy relokacjach firm.


2. Planowanie

Etap Drugi – Planowanie

Po zapoznaniu się przez Państwa z kosztami i zaakceptowaniu warunków usługi przystępujemy do przygotowań do samej przeprowadzki. Jest to najważniejszy etap, gdyż dobre przygotowanie się do usługi zaoszczędzi Państwu i nam wiele cennego czasu i sprawi, iż nieprzyjemnych odczuć związanych z przeprowadzką będzie jak najmniej.
Przy większych usługach dostajecie Państwo koordynatora z ramienia naszej firmy, który osobiście nadzoruje postępy w przygotowaniach.
Do Państwa dyspozycji na tym etapie mamy kartony, które dostarczamy klientowi nawet na dwa tygodnie przed usługą, oraz odbieramy od klienta w standardzie po tygodniu.
Wypożyczenie kartonów nie wiąże się z dodatkową opłatą, a ilość zależy od indywidualnego zapotrzebowania. W stałej ofercie mamy kilka tysięcy sztuk.
Oprócz kartonów niezbędne są, zwłaszcza przy większych usługach, naklejki identyfikacyjne, które nakleja się na meble i przedmioty co sprawia, że docierają dokładnie do konkretnego pomieszczenia.


3. Przeprowadzka

Etap trzeci – Przeprowadzka

Przeprowadzka. Oprócz wyspecjalizowanej kadry do bezpiecznego przemieszczenia Państwa mienia używamy specjalistycznego sprzętu i materiałów: pasy, specjalne koce, folię bąbelkową, taśmy kauczukowe, folię stretch oraz styropiany. Specjalistyczne wózki platformowe służą nam do przemieszczania zwłaszcza bardzo ciężkich mebli i urządzeń nawet po najdelikatniejszych posadzkach i podłogach bez zarysowań. Do wykonania przeprowadzki używamy tylko samochodów typu meblowóz o kubaturze od 19 m3 do 49 m3 posiadających zabudowę kontenerową część z nich wyposażona jest w windy hydrauliczne ułatwiające transport głównie pianin, fortepianów, kas pancernych, kser czy ploterów.


Back to Top